Dålig-ish dag

Varför dålig-ish må man fråga? Jo, dagen har inte varit helt dålig, har ändå vart på hyfsat bra humör, iaf med tanke på hur dagen börjar.

Kl 6.49:vakna och inse att bussen jag skulle ta till praktiken går om 11 min. Rusa upp ur sängen, river ner matlåda i väskan, klär på mig och borstar tänderna lite i samma veva.

Kl 6.56: rusa ut genom dörren för att springa till bussen. Hann inte ens gå på toa innan jag var tvungen att rusa iväg.

Påväg till bussen tar jag en sväng lite för hastigt och handen flyger efter (tror jag?) vilket resulterar i ett stort skärsår från ett dumt stängsel. Börjar blöda så in i h-vete. Kramar en bit papper i handen hela vägen till praktiken. Som tur var hade Emma plåster som jag fick. :D (annars misstänker jag att det finns plåster i ett sjukhus, men ändå ;))

Praktik-mässigt har jag iaf haft en bra dag. Började med ett reflektionspass där vi diskuterade tumörer som sätter sig på hörsel- och balansnerven. (Bla ponsvinkeltumörer och Vestibularisschwannom om någon är intresserad, båda kan drabba hörseln). Mot slutet av dagen hade vi slutbedmöning och jag är godkäng på¨detta moment av min VFU. :D Nu e det rehabdelen kvar som börjar på tisdag. MEN nu under påsk kommer världens bästaste kusin till sverige! <3



Random bild fråm Burmaresan 2010 <3

Ifall jag inte uppdaterar något under påsken vill jag även säga GLAD PÅSK!

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0