Praktik

Måste säga att jag trivs väldigt bra med att praktisera på rosenlund. Denna vecka har jag haft rätt många intressanta patienter, bland annat har jag träffat 2 döva patienter! Audionomutbildningen borde erbjuda teckenspråk, eller iaf TSS (tecken som stöd). Känns som att det skulle vara nödvändigt. Hursomhelst, idag var första gången jag har haft en patient som hade med sig teckentolk! Det var rätt ballt.

Denna utsikt ser de som arbetar på vuxnrehab på Rosenlunds sjukhus varje dag. Ser man sjukhuset utifrån skulle man aldrig gissa att man har denna fantastiska utsikt från våning 9! Man ser verkligen hela stan! Från balkongen ser man bland annat stadshuset, NK, Grönalund, Kaknästornet, Nacka forum och Hammarbybacken. :D Skulle det inte vara för skatteskrapan skulle jag även se hem ;)

Ikväll lämnar jag min roll som duktig audionomstudent för att ta ett varv på stan! Ses vi på harrys? ;)

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0