Dax för en update?

Aye, det var ett tag sedan jag skrev här sist. Har haft fullt upp! Började nämligen jobba i princip direkt efter download! Trivs verkligen hur bra som helst på mitt underbara jobb med världens bästa kollegor <3 Har nu semester 2 veckor till innan jag börjar igen den 23e juli. Även om det är skönt att vara ledig ser jag faktiskt fram emot att komma tillbaka till jobbet!

Idag körde jag bil för första gången på ett halvår. Vad kör jag då? Jo en enorm Hyundai! Det värsta är att jag gjorde en felsväng och skulle vända bilen för att köra tillbaka. På ett litet utrymme. Vid parkerade bilar. I en stor bil. Tog säkert 10 min innan jag hade lyckats vända bilen! Påminn mig om att aldrig köpa en stor bil till mig själv xD

Mor min hittade ett gammalt häfte från lågstadiet idag. På en sida med titeln "Sjukvård" står detta:
"Jag lärde mid att alla tyngder sitter på ett ben som är ungefär lika tjockt som en tumme. Om det benet går av så kan man inte gå. Men det finns en speciell spik som man slår in. Benet sitter som i en skål. Man skär upp ett sår, sedan slår man in spiken med en vanlig hammare. Vi fick rita några bilder om sjukhus"

Till detta hörde en vacker illustration som jag på ett ungefärligt sätt ritat av i paint.

Dr. CALIFORNIA? Nope! xD

Nu ska jag återgå till vanan jag hade för nåt år sedan, blogga sedan ta en dusch inför utgång!
So long sukkers!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0