Insomnia

Återigen har jag problem att sova. Har under stora delar av detta år haft sömnproblem. I ungefär 3 månaders tid fick jag vanligtvis maximalt 6 timmars sömn om nätterna. Vet inte alls vad det berodde på. De senaste 2 månaderna har det varit bättre. Nu är det oftast dagarna kring fullmåne som jag brukar ha problem att sova. Har försökt somna ett par timmar nu, men kan inte trots att jag tidigare var väldigt trött. Kollade månkarta och guess what? Fullmåne på söndag! Wonderful :/ Ytterliggare ett par nätter utan sömn tydligen, eftersom jag idag (natt mot fredag) inte kan sova.


It'll all collapse tonight, fullmoon is here again
In sickness and in health, understanding so demanding
It has no name, there's one for every season

Makes him insane to know...

Hoppas ni andra kan sova!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0