Nej jag har inte glömt er.

Ja nu var det ett tag sen denna uppdaterades igen. Har inte glömt bort er dock, har vart sjuk i omgångar samtidigt som jag har sanslöst mycket att göra i skolan. Det ,ärks verkligen att man tar examen snart, vet inte om jag nånsin vart så stressad över skolan! Desvärre har jag fortfarande den värsta biten kvar, opponeringen och försvarandet av c-uppsatsen. 28-30 maj kommer officiellt vara några av de värsta dagarna i skolan förutser jag. Inte bara kommer man vara nervös över sin egen prestation, jag är säker på att man kommer ha ont i magen för alla klasskompisar också. Däremot kan man nu mentalt börja förbereda sig när man vet vem man har som examinator samt vem man ska opponera på och vem som ska opponera på oss. Håll tummarna gott folk, tror det kan behövas!

Men idag tänker jag lägga skolstressen i bakhuvudet och ta en sväng på stan! Ska med världens bästa Elina och min polle-kompis till soft! :)

Desvärre kan inte min kompis läppstiftsansikte på hand följa med!
Humor på hög nivå, eller något, haha :P

KEEP IT SLEAZY!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0