Semesterlängtan och värme

Usch vad jag längtar efter semestern nu. En vecka till på jobbet, sen är det min tur! Vi har det just nu fruktansvärt varmt på jobbet, så man längtar ännu mer. Kul att vi äntligen fått sommarvärme, men denna värmen medför att vi får över 30grader varmt inomhus på jobbet, vilket är mindre kul. Pga detta har vi vart tvungna att stänga tidigare varje dag.

Kom på en miss i förra inlägget, om vad som hänt sen senast. Det största som hänt är ju faktiskt att jag flyttat hemifrån! Februari 2013 flyttade jag från Nacka. Tack och adjö!

Längtar just nu till dagens slut och en fullspäckad helg! Efter jobbet blir det en liten AW med delar av gymnasiegänget och imorgon är det återigen dags att sätta sig under nålen för en ny tatuering! Snabba ryck vart det där, bokade tiden i måndags!

Senaste gjorda tatueringen är min kära uggla på vä underarm :)

Over N out

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0